gästbloggar.

Helluja!
Tänkte gästblogga lite. Vi kan börja med att jag är hennes bästavän och de är jag stolt över.
Själv heter jag Wilma och är 12år som Therese! Imorgon tänkte jag och Therese tolka efter hennes häst, Whisse då som ni säkert redan vet ;) Och de blir på åkern, mysigt ska de bli! Vi har aldrig gjort de förr men någon gång ska man testa :D Ikväll så har jag b.l.a snackat med henne i telefon men nu skulle hon ut och hjälpa sin mammi i stallet. Och innan busa jag med Therese lite och la ut det fjöntiga inlägget under detta, life? Jaja,om ni vill veta så ska vi ha en blogg tillsammans igen, så de är en tjej som heter Julia som håller på att fixa en header till oss, för hon gör riktigt najsiga headers! Det kommer vara typ som en hästblogg och vi ska satsa på en rolig och intressant blogg, och vara aktiv där. :) Jag tror de kommer bli toppen. Men nu ska jag göra v mig och hoppa i säng, skola imorgon.
/w


JAG :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback