Ingen film

Hejsan!♥
Har haft en jätterolig dag idag, hur har ni haft det idag? Jag och Wilma har tolkat efter Hjalle idag, haha. Shit vad kul det var. Mamma ledde Hjalle istället för att sitta på, men det var lika kul för det! Jag har aldrig tolkat innan, men det var verkligen grymt kul! Gick tyvärr inte att filma eller fota, för det blev mörkt så himla snabbt.  Men vi har sagt att i helgen ska vi göra det igen så då ska vi filma och fota :D Har ni tolkat efter en häst någon gång?

Whisse fick vila idag, blir antagligen ridhuset imorgon. Ska köra med gummisnodd somsagt och så får vi hoppas på att det går bättre än igår. För hon var så himla tramsig och ökade och höll på. När jag skulle göra halt så ville hon inte stå still och började att rygga och sånt. Menmen, man får ju tänka på att hon bara är en ''bebis'' fortfarande.
Just nu väntar jag på att Wilma ska logga in på msn. Eftersom vi håller på att fixa en ny blogg så måste jag skicka bilder och sånt. Har bara en bild kvar att skicka, annars är headern klar som ''Julia'' fixar :)
I love music ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback