Jippie

Hej! Tänkte berätta varför jag är så glad...
Vi ska få ha en stor sommarhage mitt utanför oss :D Fatta så glad jag blev!
Allt började för några månader sen, när mamma frågade bonden om vi fick låna en bit. Han själv arrenderade den åkern av en annan bonde, som han skulle fråga först. Och nu, några månader senare, så kom han hem till oss och bara: '' Kom så går vi ut på åkern och tittar hur stor bit det blir..'' Och det kommer bli pretty big, om man får säga så :D Ungefär såhär kommer det se ut:
Så jä*la skönt att ha dem hemma i sommar! Finner inga ord så glad jag är :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Nej, nu ska jag ut i stallet och fixa Whissan, sen blir det ridhuset :D
Puss!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback