Bad Update

Hello!
Dålig uppdatering idag, i know! Men har tyvärr inte haft tid :/ Men nu är jag häär.
Först skola. Vi fick tillbaka våra SO-prov, och jag fick full pott! :D Det trodde jag verkligen inte, för det kändes inte så bra när vi gjorde provet..
Sen när jag kom hem så gick jag ut i stallet och fixade där. Mockade hagen, mockade till pollarna, fyllde på vatten, gav kaninerna vatten och mat och släppte in pollarna :) När jag kom in sen så gjorde jag MA-läxan, tro det eller ej, men jag tycker faktiskt att det är kul med matte, med lite kluringar och sånt, för det är faktiskt inte så svårt. Ja, inte i denna ma-boken i alla fall (a) När jag var färdig med den, så gjorde jag tacopaj, helt själv :p Det blev faktiskt gott! :D
Sen bänkade jag mig framföt tv:n och tittade på Idol. FAN VAD JAY ÄR BRA, säger jag bara. Men det är ju för att han är helsingborgare!!!!! :D Asså seriöst, han kommer vinna! Juryn stod till och med upp :D
Haha, sen när idol var slut, så tittade jag på Kenza och Tyra show här på datan, del 2. För jag såg del 1 igår ;)
Och nu väntar jag bara på att Idol ska börja igen. Undra vem som kommer att åka ut.... Da Da Daaaaa!
Imorgon ska vi hämta hem Whisse. Det ska bli så spännande! :D
Ja, Whispering då. Hon kallas för Whisse ♥
Men nu har Idol börjat.
Skriver antagligen här imorgon innan vi sticker. Vi ska vara där halv två.
Puss!
En bild ritad av @FotoKajsa på bilddagboken. Så najs!!! :D♥


Jag just nu! :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback