Bilder

Hej! ^^
Idag har det varit en stalldag :)
Vid halv tolv så gick jag och Wilma ut i stallet och borstade på våra tjejer. Whisse är så jäkla snäll att pyssla med! Så skönt. Red sedan ett litet pass i paddocken. Och den pigga hästen kan gå fiint :D Höger varv är dock lättare..
Traven är inte alls någon ''travartrav'' om man säger så. Det känns precis som en vanlig trav. Men nu är det ju så att jag är van vid att rida ponny. Och inte van vid stora steg, haha! Men vi har ju bara haft henne i två dagar. Så det är ju inte så konstigt :p Red väl i 45min något sånt. Bryr mig inte så mycket om hur länge jag rider, jag avslutar när det går som bäst ;) Efter att jag hade ridit klart, så tog vi på alla pollarna täcke och släppte dem tillsammans i hagen. Och vet ni vad??? Det gick superduper bra! :D:D I början släppte vi bara ut Dessie och Whisse. Och då visade Dessie vem som bestämde. Alltså hon. Haha, det är inte ofta som det är hon som bestämmer över någon annan häst. Men nu så! ;) Och sen släppte vi ut Hjalle till dem. Och då fjöntade han sig först, men sen orkade han nog inte mer eller något. För sen stod han bara och tog det lugnt. Sen lade vi ut varsin hötuss till dem. Och det blev inget bråk om vem som skulle ha vilket hö eller så. Så skönt! :D Så när dem stod där ute och åt, så mockade jag och mamma. För Wilma skulle iväg :(<3
Så idag var jag i stallet i nästan 6h. Mys! :D Och nu har jag gjort ett ''rid- och outfit schema'' för mig och Whisse :)Så jag har fullt upp i veckan med att rida. Haha! Me like ^^
Här får ni bilder från idag ;D
Whisse: Oh, var det ett löv som trillade där ute? :o

Whisse: Nu försvann det :(

Whisse: Fortsätt att borsta mig nu, istället för att fota mig. Jag vet redan att jag är snygg...

Sötnöt <3



Finis <3

Whisse: Visst är jag fin i min rosa grimma?!

*gääääoooaassp*

Whisse: Vill du ha en ful min? Ja, här får du en : :p

P R E C I O U S




Kommentarer
Postat av: Anna

sååå söta bilder<3

2010-11-14 @ 21:09:32
Postat av: nathalie :)

jätte fin häst! :)

& fina bilder (y)

2010-11-15 @ 16:54:40
URL: http://fuxbaarn.blogg.se/
Postat av: therese

Nathalie: Visst är hon.

Tack :)



Anna: ja :D

2010-11-15 @ 20:04:09
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback