Galopp

Hejsvej! ♥
Det är helt sjukt vad skolan har varit dryg idag alltså -.-
Vi går ca 7 timmar i skolan varje dag, med det känns som en hel evighet.
Tur att det är fredag imorgon.
Efter skolan så stack jag hem och åt, sen ut i stallet och red Whissewiss.
Hon ökar rätt mycket i mellan åt. Halvhalt, halvhalt, halvhalt!
Men annars så gick det super. Hon är så fin lilla Vesslan.
Och jag fick faktiskt fram henne i galopp i vänstervarvet idag :D
Jag höll inte igång den så länge, eftersom det är så geggigt och halt på vissa ställen av paddocken.
Men det kändes sjukt bra att galoppen funkar. Vi trodde ju att jag inte skulle få fram henne i galopp alls. Men det gick! Ska försöka lasta henne imorgon och köra ner till ridhuset. Dessieloppan följer med. Och Linda och Jojo ska också ner där :)
Och på tal om Jojo så har mamma ringt till ÖRS nu och änmält mig och Jojo till söndag. Ska hoppa 80cm :)
Och så får vi hoppas på att det går bra! ;)
Men nu ska jag titta på Kenza och Tyra show. Ha det så bra så hörs vi imorgon!
Whisse idag :D

Jag idag :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback