Hej vintern

Bjällerklang, bjäller... Hej på er!
Hade snöbollskrig på rasten idag, tror att jag mulade typ alla killar i vår klass, haha! Ingen mulade mig, förutom Wilma xD Efter skolan stack jag, Wilma, Emma, Elin och Evelina och åkte pulka. Eller åkte plastpåse rättare sagt :p
Evelina hade en snowracer, mer hade vi inte. Så Emma och Elin sprang hem till Emma och hämtade stora sopsäckar som vi åkte i, och det gick snabbt kan jag lova :p Mamma hämtade mig vid halv sex. Sen dess har jag frusit som in i, men nu börjar jag tina upp ;) Ska fixa ett inlägg nu, med saker som jag önskar mig, men ni får vänta ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Elin^3^

Awzum dag alltså 8D<3!!!

2010-11-25 @ 20:38:00
Postat av: therese

Elin : Aaja! :D

2010-11-25 @ 20:48:45
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/
Postat av: Emma <3

Fy fan va kul vi hade <3 <3

2010-11-26 @ 22:06:12
Postat av: therese

Emma: Ja! :D

2010-11-27 @ 18:54:55
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback