Jag är glömsk

Vet ni vad jag glömde göra nu...?
- Att ta före/efter-bilder.
Usch, känns som jag ljög för er nu... :P Men jag är väldigt glömsk, fråga min familj!
Har i alla fall städat på mitt rum nu. Dammsuga får jag göra imorgon.
Innan man har börjat att städa så pallar man verkligen inte. Men när man väl är igång så är det inte så farligt trots allt. Även om jag fortfarande inte tycker det är kul. Hehe, det blev lite rörigt. Men jag tror att ni förstår endå, eller?
Men allvarligt talat..
Tycker ni att jag ska göra en vlogg? (videoblogg)
Isåfall, vad ska jag prata om? Kom med förslag :D
Puss !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker du kan göra ett videoinlägg och antingen prata om dig själv eller om du gör det någon dag så kan du berätta om dagen? :)

2010-11-08 @ 21:39:13
Postat av: Bosse Edahl

Hej gumman, du är jätteduktig!!!

2010-11-09 @ 17:44:01
Postat av: therese :)

Nathalie:



Okej, ska försöka göra ett imorgon.

Tack för tipsen ;)

2010-11-09 @ 21:09:14
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/
Postat av: therese :)

Morfar:



Tack så mycket!

2010-11-09 @ 21:10:14
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback