Jag & Danny

Red ju Linas häst Danny igår. Jag är inte säker, men jag tror han heter Danny Key. Men jag vet inte :p Han tömkördes lite först och sen satt jag upp på han. Kände mig liten på han, haha! Nejdå, det kändes bra! Jag skrittade och travade och lärde mig faktiskt en del av Sussie (Linas mamma) som jag kan använda på den hästen vi köper senare ;) Ska även göra det på Jojjo! ;)
Här är vi :
Han är fin, men min sits var ju inte den bästa, haha! Liknar en hösäck :p

Och sen i bilen påväg hem så pratade vi lite om häst och så. Om att jag kanske ska ha en storhäst istället för en ponny. För om jag köper en ponny, kanske jag kommer känna mig för stor för den efter ett tag. Så det lutar åt att köpa en storhäst istället! ;) Kanske inte så hög som Danny, men ca 155cm hade passat bra faktiskt!
Nog pratat om det.
Idol igårkväll ju! Vad tyckte ni om att Geir åkte ut? Det gjorde väl inte mig så mycket men det var synd att han åkte ut på sin födelsedag.. Menmen, så är det ;)
Nu ska jag ta och äta frukost. Min mage kurrar som in i, haha!
Ha det gött så hörs vi sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du e duktig minn lilla plutt!!

Korv å mos

2010-11-06 @ 17:47:26
Postat av: therese

Haha, korv å moos <3

2010-11-06 @ 23:56:39
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/
Postat av: fredrika

söt!

2010-11-08 @ 23:10:16
URL: http://blubbiiz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback