Mörker

Hej!
Fick rida i mörkret idag. Kom hem från skolan lite över fyra. Stannade kvar tillsammans med några tjejer i klassen för att träna till julavslutningen. Vi ska sjunga :p Cyklade som en galning hem, för att det inte skulle bli mörkt. Men det blev det ju ändå. Jag båda hatar och gillar vintern. Hatar den för att det blir så mörkt snabbt och att det är svinkallt ibland. Och gillar den för att det är mysigt när det snöar, och såklart för julafton. Det är också mysigt att rida i snön :D I dagens ridpass ägnade jag mig mest åt galoppen. Och hon galopperade faktiskt, ja, inte så mycket. Men några galoppsprång. Och dem galoppsprången kändes riktigt bra! :) Ska träna att lasta henne i helgen. Och sen framöver så får man åka ner till ridhuset och rida lite :) Och den 21 november, så är det ju träningstävling på örs, och jag ska vara med med Jojo. Vi ska åka till örs nu någon dag, och anmäla oss. Det är ju trots allt på söndag :)
Ha det så bra. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback