Träningstävling resultat

Hej!
Var ju med på träningstävling med Giovanna idag :)
Första rundan så stannade hon 3 gånger (tror jag).
Men sen fick jag tag på ett spö och då gick det lite lättare. Så jag hoppade en runda till felfritt :D
Man fick en rosett, för skojs skull :)
Amanda var med på Dessie :)
Och det gick jättebra. Fick också några stopp, men när hon väl hoppade så hoppar hon finfint! :thumbup:
Blev inte så många bra bilder, för det suger att fota i ridhus. Men här kommer dem som blev någorlunda bra ;)
Foto: Wilms ♥
Amanda & Dessie

Amanda & Dessie

Jag & Giovanna

Woopsi..

Haha, det ser ut som att jag ska flyga av. Men nejdå ;)

Haha, så jäkla mycket motor det är i den hästen xD
I Dessie också :p

Puss & Kram Skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni var jätte duktiga :D jag har film på er från andra rundan, fast missa första hindret (a) men vill du ha den? :)

tack för att jag fick hoppa Dessie, det var jätte kul :D

ok om jag tar en bild på mig och dessie? :D <3

2010-11-22 @ 20:01:34
Postat av: therese

Svar till Amanda:



Tack :) Okej, vad kul! Du får jättegärna skicka den till min mail: [email protected] ;)

Det var så lite, Dessie tycker bara att det är kul ;)

Jadå det är klart :)

2010-11-22 @ 21:38:06
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback