Trötter här

Hej!
Är skittrött nu, vet inte varför?! Ska gå och lägga mig snart...
Idag så har Wilma varit här, och ridit Dessieloppan. Hoppade lite idag igen, gick hur bra somhelst!
Sen vid halv fem-tiden (?) så körde mamma, jag och Wilma till ridhuset tillsammans med Lillis och Sussie :)
Lillis är Sussies häst, som är en go och glad 20-åring. Jättesnäll! Som jag då fick rida lite idag. Skritt och lite trav, var ju första gången jag red honom! Han är en perfekt häst att lära sig att rida på!
Hinner inte skriva mer nu, batteriet är alldeles strax slut!
Uppdaterar mer imorgon! Ska ju hoppträna med Jojo för Christel ;)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback