Vaccinerad

Hej på er!
Idag så var det ju den första skoldagen nu efter höstlovet. Vaccinerades, men vet inte mot vad. Haha! :P Efter skolan följde jag med Wilma hem till henne. Så fikade vi där och lite sånt mys :) Sedan cyklade vi hem till mig och bytte om till ridkläder. Jag hade ett par leggins, ett par ridbyxor, ett par mjukisbrallor, och 3 par strumpor. Och så hade jag bara t-shirt och kofta och jacka. För jag brukar för det mesta bara frysa om benen och fötterna ;) Väl ute i stallet så hjälptes vi åt att fixa Dessie. Och när vi sen var klara så red Wilma och Dessie ut på en tur jag jag gick med :) Mysigt! Ridturen tog kanske... 30-45min? :) Lagom tycker jag! Och imorgon så ska Dessie få vila lite.
Ja, och dethär är morgondagens planer :
  • Skola
  • Hem till Wilma
  • Fika på Ikea med Wilma
  • Hem till Wilma igen
  • Hem och duscha
  • Sova
Haha, det är de jag kommer på i nuläget att jag ska göra :)
Skriver kanske någon/några rader här innan jag går och lägger mig sen!
För nu ska jag gå upp och städa mitt rum. Jag lovar, det är värsta bombnedslaget däruppe. Hehe..
Ska ta före/efter bilder ;)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback