Vesslan hemma

Hejsan!
Nu är Vesslan hemma! Kallar Whispering antingen Whisse eller Vesslan numera :)
Lastningen gick mindre bra, men det är något man får träna henne på. Men nu står hon väl och myser i sin box. Hjalle och hon står sidan om varandra. Och dem kan hälsa på varandra emellan boxarna, för där är inget galler. Mamma och jag trodde att dem skulle börja bråka. Men istället stod dem bara och pussades ♥ Så nu är dem bästisar tror jag. Men vi ska vänta med att släppa ihopa dem i hagen. Ifall att det händer något. Hon är ranglåg men Hjalle kanske dummar sig.. Annars är i princip allting bra! :D Hon är supersnäll i boxen, och kelig. Så jag har stått och kelat med henne hela tiden typ. Längtar tills imorgon, då jag ska rida henne i paddocken. Är ju van vid en seg och lat ponny, men här är det helt annorlunda. Lilla Vesslan är pigg som en mört. Haha. Nejdå, inte så kanske.. Det var väl allt jag hade att säga just nu. Ska ta med kameran ut imorgon. Ska be mamma fota när jag rider. Tihi, jag är glad.
Puss!
Whisse i sin box. Min bror säger att hon är lik Delfi.. Är hon det? :o



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback