09:41

Godmorgon på er!
Här sitter jag ensam hemma med Gibson. Vågar inte ringa hem till Wilma i fall att hon sover :p Jag ringde bara några signaler så kanske hon ringer tillbaka ;)  Ska prova att ringa igen, snart ..
Ja, sen ska jag väl äta frukost och sen göra v mig och möta upp Wilma. Sen beger vi oss ut i stallet och om det regnar så kanske vi borstar och pysslar lite med hästarna istället för att rida. Men jag viiiill rida! ... :/
Det blåser något fruktansvärt just nu :(
Konstigt väder.
Nej, för att fördriva tiden lite nu så ska jag skriva önskelista. Men inte ridgrejer denna gången :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det dags för folk att rösta i Veckans Bild! :D

Gå in på min blogg för att rösta eller följa tävlingen.

Ha det bra! (:

2010-10-22 @ 11:04:02
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback