Åkern

Tjabba tjena!
Det gick rätt så bra på åkern. Hon var lite motvillig när vi skulle till åkern. Men när vi väl kom dit så gick det framåt! :) Men när jag hade börjat lite med borstningen så tittade jag ut på den åkern precis utanför oss, och så såg jag en traktor. Så jag blev så jäkla sur då, för jag trodde ju att skulle få skita i ridningen. Men sen kom jag på att där finns ju en stubbåker precis bredvid. Så jag red på den istället :) Så det ordande sig :)
Och vi har fått besked från hovslagaren. Han skulle nog börja jobba igen denna veckan, men han hade ingen ledig tid förrens på onsdag nästa vecka. Så då tar kommer han och skor om både Dessie & Delfi (y)
Här får ni lite bilder. Men jag tog inte med kameran när jag red ut. Det hade blivit lite krångligt.
Egobild (a)
Den bara råkade hamna där xD

Dessiebus!

Hjalleballe <3

Snyggaste bilden idag..eller inte :p

Finaste Delfi <3

Benskydden :)

Före borstning ..

Efter borstning och så :)

La på en fårskinnspad också :)
Mjukt och skönt (a)

Så där ja. Nu var dem bästa bilderna uppladdade :)
Nu ska jag fixa ett nytt inlägg.. BAM bam BAAAAM... xD

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Therese!

Jättefin blogg du har!

2010-10-12 @ 21:43:51
Postat av: Frida

nawww så söta hästar du har ;)

2010-10-13 @ 16:45:45

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback