Dålig nyhet

Hej igen!
Har inte kunnat uppdatera så mycket här idag, har varit fullt upp!
Efter den dryga skolan, så hängde jag med Wilma till bibblan för hon skulle lämna några böcker.
Sen stack vi hem till henne och åt. Och sen skjutsade jag henne hem till mig. :)
Den dåliga nyheten är att, när jag hade kommit halvvägs med borstningen på Delfi, så upptäckte jag att hon hade tappat sin ena framsko (igen). Jag hittade inte den i hagen eller i boxen, så förmodligen åkte den av igår när mamma och jag red ut. :( Och såklart så har vår hovslagare brutit armen, så det lär ta rätt lång tid innan han kommer och fixa det ... Men jag red i alla fall ut på stubbåkern, barbacka :D Det var så mysigt. Det var perfekt väder och solen stod på :) Eftersom det är så mjukt på åkern så galopperade jag lite också. Det gick undan kan man säga! Jag fick knappt stopp på henne när jag skulle sakta av :D Men det är bara bra, för det är ju på rätt väg! Och när jag kom hem så red Wilma Dessie i padocken, dem var riktigt fina <3
Under tiden så var jag snäll och mocka till både Dessie & Delfi (a)
Har nya benskydd :D
Kommer bild på dem :)
Mobilbild, tyvärr! Lovar att jag ska ta med kameran ut img!
Fina Delfi <3

Benskydden :) Det är Show Master.

Ja, imorgon ska jag rida på åkern igen :)
Kommer antingen be Wilma eller mamma att ta foto, eller så får jag ta foto när jag sitter på hästryggen helt enkelt. Vad gör man inte?!
Hehe (y)
Men nu ska jag knåpa ihop en ''Dagens Vill-ha'' bild :)
Något ni skulle vara intresserade av? :)
Puss ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback