Dålig uppdatering

Hejsanhoppsan!!
Förlåt för den dåliga uppdateringen här, men jag har inte haft tid idag..
Efter skolan så cyklade jag, Wilma, Emma och Linn upp på IKEA och åt lunch och så!
Det var jättekul! :)
Ja, och jag kom typ hem kvart i sju (?)
Har inte hunnit träffa min älsklingsponny idag :(
Men ska gå med mamma ut i stallet sen och mocka. Kanske tar och borstar lite på henne också!
Och imorgon kommer hovslagaren, jippie! Så direkt efter skolan ska jag hem och rida. Tar det förstås lugnt och så eftersom hon inte har gått ordentligt på typ en vecka..
Och nu så har jag bestämt mig för att vara med på en träningstävling på ÖRS den 21 november med Delfi :D
Ska vara med på Jojo också :):)
Så om ni inte har något för er så kan ni alltid komma och kolla, om ni bor i närheten då :p
Nej, nu ska jag titta lite på tradera. Ni får ha det så bra, lovar att skriva här mer än en gång imorgon xD
Puss !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback