Dåligt

Hej!
Jag vet att jag har uppdaterat dåligt. Förlåt. Men har inte hunnit med det idag..
Vid ett-tiden idag så körde mamma och jag både Delfi och Dessie till ridhuset.
Och eftersom Wilma är i Stockholm just nu så red jag båda :)
Det stod 3 hinder framme, såhär:
den ''smala'' vägen är hur jag hoppade med Dessie, för hon var så jäkla vild, som vanligt när man hoppar henne då. haha! och den ''tjocka'' vägen är hur jag hoppade med Delfi. Alltså allt ihopa :P För hon är ju så lugn, lite för lugn tillochmed :P Men det gick super på båda pollarna :) Men det jag behöver träna på med Delfi är, att hålla igång henne efter hinderna. Alltså tempot! Vi har bestämt såhär, att på nästa Lördag så ska vi bygga en liten bana tillsammans med Amanda på ridhuset. Så att vi kan träna inför träningstävlingen som är den 21 november :) Bilder från idag:
Jag älskar er! <3

Delfiälskling <3

Haallååå, ta fram öronen xD

Söta Dessie <3
Jag vet att täcket är skitigt, ska tvättas!

Beauty Dessie Bay <3

Alla bilder är tagna precis innan vi skulle lasta dem och köra hem ;)
Lovar att uppdatera här bättre imorgon!
Puss ♥♥♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback