Eld i baken

Hejsan!
Mamma och jag körde till Rusta precis efter att jag uppdaterade senast :)
Sen körde vi och sa hej och så till mormor. För hon har kommit hem från USA idag :)
Hon har varit där i ca 3 veckor ;) Fick en tröja (blus/skjorta), en hästpenna och en hästprydnad :D
- Tack så mycket!
Sen när mamma och jag kom hem gick jag direkt ut  i stallet och fixade Delfi. Sen red jag ut på åkern. Det blev kolmörkt så det var inte lönt att mamma tog med kameran ut .. :(
I alla fall, Delfi galopperade precis som hon hade eld i baken. Jag fick sitta och bromsa exakt hela tiden. Jag säger bara :
- HERREGUD!!! :o
En glad nyhet till är att hon har fått upp hullet lite mer, inte mycket, men det syns i alla fall ! (y)
Så det är bara att fortsätta kämpa :D
Nej, nu ska jag titta på ''Kenza & Tyra Show'' (börjar 21.00).
Men här får ni några bilder jag tog i stallet!
En hungrig Delfi. (vet inte hur man fixar ögonen)

Dagens snyggaste bild, HAHAHA!

Nytt schabrak! :D

En sak till innan jag säger hejdå.
Tänkte länka till min bästis blogg, så här får ni den: http://ddinsnille.blogg.se ;)
Hon har typ skadat fotleden :(<3
Vi får hoppas att det blir bättre (y)
Puss dårå <3
Skriver antagligen här imorgon bitti. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback