Förlåt, förlåt, förlåt

Hej!
Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera bättre idag, men tyvärr blev det inte så..
Menmen, så är det. Är ledig imorgon och på fredag, men ska jobba hemifrån :/
Blir i alla fall sovmorgon :)
Ska ha utvecklingssamtal på fredag klockan tre.
Går nog bra (y)
Blev ingen ridning idag heller, suck!
J*vla pisseväder -.-'
Det sägs att det ska bli fint väder imorgon och då hoppas jag verkligen att det blir det!
Annars blir jag sur :(
Nej, nu ska jag fixa och trixa lite med min design, ska ha något höstigt.
Jag tröttnar alltid så snabbt på saker och ting..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har åsså utvecklingssamtal kl.3 på fredag ;)

2010-10-21 @ 07:24:31
Postat av: therese

Okej, men du har ingrid va? :)

2010-10-21 @ 12:11:52
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback