Galopp

Hej på er!
Uppdateringen är bättre idag, eller vad tycker ni? :p
Vad tycker du morfar?????

Har precis kommit in från stallet. Mina kusiner, Emma och Niklas, har varit här. Niklas har fått åka traktor och Emma har fått rida lite i paddocken på både Delfi och Dessie. Och sen red jag lite när hon hade fått rida ;) Så det blev ingen uteritt :) Och det jag kommer träna på väldigt mycket just nu är att galoppera Delfi mycket, för att få upp hennes kondition. Och jag måste träna min benstyrka, får gå på gym eller något. Haha!
Jag och mamma mockade aldrig, vi ska ut och göra det sen.
Så just nu sitter jag vid brossans data och lyssnar på musik.
Här är min spotify-lista, inte så lång, men med bra låtar.
Enligt mig i alla fall : My playlist :)
Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Bosse Edahl

Det ser jättebra ut!

2010-10-31 @ 14:54:28
Postat av: therese

Vad bra! Haha!

2010-10-31 @ 14:57:44
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback