Goodmorning!

Hej på er!
Försöker vara så uppdaterad som möjligt här. För då blir det ju roligare att läsa, ellerhur?
Der tycker jag när jag läser andras bloggar i alla fall ;)
Dagens planer.
  1. Skola. 8.20 - 14.00
  2. Hem och utfodra hästarna och äta något jag själv. 14.00 - ca.14.30
  3. Gå ut i stallet och börja borsta på Delfi och göra v henne. 14.30 - 15.00
  4. Köra till ridhuset och rida. 15.00 - ca.16.00
Något mer har jag inte beatämt. Men det kommer säkert något mer jag ska göra ;D
Jo, titta på IDOL :D:D:D
Älskar det, gör ni också det? :)

Men nu ska jag cykla. Kanske hinner skriva här innan jag sticker ut i stallet senare idag. Annars blir det ikväll. I promise! :thumbup:
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback