Ny mobil

Hej!
Sorry för min dåliga uppdatering.
Lovar att jag ska bättra mig!
Såklart så pissregnade det hela dagen idag ju. Så det blev ingen ridning :(
Får se hur vädret blir imorgon. Annars kanske jag får övertala mamma att köra till ridhuset på fredag.
Jaja, det ordnar väl sig ;)
När jag kom hem från skolan så var jag dyngsur. Så jag gick raka vägen upp till duschen och duschade i en halvtimme. Så skönt!
Satt bara vid datan och tittade teve samtidigt sen. Åt mat. Gjorde so-läxa tills imorgon.
Sen skrev mamma ett sms till mig, det stod:
'' Om du följer med mig ut i stallet och mockar, så har jag en överraskning till dig...''
Shit vad nyfiken jag blev där! Så jag följde ju såklart med ut, för jag hade ju inte hälsat på min älsklingsponny idag..
När vi sen blev färdiga med mockningen så gjorde vi v lite utanför sadelkammaren och i sadelkammaren. Inte så mycket, men lite :) Vi rensade lite bland schabraken och tog in dem som ska tvättas.
Klockan var väl halv nio när vi var färdiga. Då bestämde vi oss för att köra till ridhuset och kolla på hoppträning, det är alltid kul ;D
Och sen, när vi kom hem, så fick jag äntligen reda på vad överraskningen var..
Hennes ledtrådar var:
  • En tidig julklapp
  • En sak som jag hade önskat mig
  • En sak som jag kommer bli väldigt glad över
I hennes händer låg denna:
En Xperia X10 mini pro.

JIIPIIIEEE! :D:D
- tack så mycket mamma & pappa, ni är bäst!
Har precis laddat ner musik och några få bilder till den.
Ska vara väldigt väldigt rädd om den, såklart!
Nej, nu blev jag faktiskt lite nanni.
Jag går och lägger mig, så hörs vi imorgon.
Och håll nu tummarna för att det inte regnar!!!!! (Eller snöar) ;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback