Önskelista

Hallå!
Jag, mamma och Wilma körde upp på Hööks och testade olika ridstövlar, men det var ingen jag fastnade för. Så det är bara att leta vidare på andra ställen. Någon som har något förslag?
Men däremot så köpte vi vars ett par ridvantar nu till hösten/vintern.
(klicka på bilden så blir den större)

Ja, och när vi kom hem så gick vi ut i stallet och fixade allt. Förutom att rida. Pga pissvädret. Ska förmodligen rida imorgon på förmiddagen eller så om vädret är stabilt. Och nu menar jag det... :p
Annars så har jag bara suttit och skrivit en önskelista med saker från Hööks, och när jag lade ihop allting därifrån så blev det 5.054 kr :S Kommer kanske välja bort någonting. Men det är ju inte bara t.e.x mamma och pappa som ska köpa allt, där finns ju fler i släkten :p
Nej, nu ska jag sova.
Planer för imorgon:
  • Träffa Wilma
  • Rida + fixa stallet
  • Läxa
  • Utvecklingssamtal
  • Klassdisco
= Fett najs! Älskar att ha saker att göra och inte bara sitta inne och dega.
Vi hörs imorgon!
Puss.

Kommentarer
Postat av: eve

ja det ska bli jätte kul med klassdisco:D<3

2010-10-22 @ 09:24:49
Postat av: therese

jaa! ;)

2010-10-22 @ 09:27:30
URL: http://theresebengtssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-10-22 @ 09:32:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback