Pay and Ride

Tjenamoss!
Vid 10 i förmiddags så körde mamma och jag till ÖRS och tittade på hopptävlingar.
Jag blev så himla sugen på att vara med, så nästa gång ska jag vara med på Delfi! :D
Tjenamoss!
Vid 10 i förmiddags så körde mamma och jag till ÖRS och tittade på hopptävlingar.
Jag blev så himla sugen på att vara med, så nästa gång ska jag vara med på Delfi! :D
Senare vid 14 när vi kom hem, så gick vi ut i stallet. Vi red en liten runda här utanför vårt :)
Red lite på åkern innan vi red hem sen. Det var i alla fall en mysig runda.
Eftersom jag och Wilma var borta i ca 2 h igår så var det lagom med en uteritt idag! :)
(Vi red  till ÖRS och red på utebanan en stund, för er som bryr er)
Imorgon blir det att skritta ut en liten sväng, och sedan rida ett pass i paddocken ;)
Och en glad nyhet är att jag knappt kan få i 5:e hålet i sadeljorden, det har jag alltid kunnat innan :D
Det betyder att hon har lagt på hullet = dax att bygga muskler !
Nej, nu ska jag äta lite mjölk och cheerios xD
Måndag imorgon, that's sucks :(
Menmen, det är alldeles strax fredag igen.
Puss <3
Delfi idag <3

(ingen bra bild)
Mamma hjälpte mig att blinga JW-hjälmen idag :D
Vad tycks ?



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback