Presentation

Hej!
Tänkte presentera mig för dem som inte känner mig och som vill följa mig! :)
Jag heter Therese Bengtsson och är 12 år gammal .
Min ponny heter Delfi och vi har ägt henne i lite mer än ett år. Hon är en brun New forest, en D-ponny.
Hon är en fångponny, så vi har haft fullt upp med att hitta ett bra kraftfoder. Det får inte vara farligt för henne, men det måste ändå göra så att hon får upp hullet mer. Men nu verkar det som att vi har hittat rätt (y)
Nog om det..  Jag har en till ponny, en B-ponny. Hon heter Beauty Dessie Bay men kallas för Dessie. Men hon har jag tyvärr växt ur, så den sköter min bästavän Wilma Järlmo.<3
Min mamma har också en häst. Det är en blandning av fjording och ardenner. Han heter Hjalmar, men kallas för Hjalle. Vi har även en hund, Gibson. Han är en 4-årig Italiensk Mastiff, eller Cane Corso kan man också säga :)
Vi har även en katt, som heter Sotis. Och hon är 7 år. Och vilken ras hon är vet jag inte, men hon är helsvart iaf (;
Och sist men inte minst så har vi 3 kaniner, Piff, Fluffis och Svarting :)
Jag och Wilma har varit kompisar i 8 år och bästisar i 6 år :)
Det är helt otroligt vad tiden bara rinner iväg.
Ni kommer förmodligen att se massa bilder på oss :)<3
Det var nog allt jag hade att säga nu, om ni har någon fråga så kan ni antingen skicka en kommentar eller skicka ett mejl till : [email protected] ;)
Puss & Kram!
This is me!

Wilma <3

Hjalle, Dessie & Delfi <3
'
Svarting <3

Fluffis <3

Piff <3

Gibson <3

Sotis <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback