Ridtur

Hejsvej!♥
Jag och mamma red en mysig liten runda på grusvägen. Delfi var ovanligt pigg och gick väldigt fint emellanåt.
Jag jobbade henne ett tag i skritten, sen lät jag henne gå vanligt och sen jobbade henne igen o.s.v o.s.v..
Gick väldigt bra!
Har ändrat lite på mitt ridschema, i och med vädret..
  • Fredag: Rida i ridhuset. Markarbete.
  • Lördag: Rida både Delfi och Dessie i ridhuset. För Wilma ska till Stockholm :(<3
  • Söndag: Rida ut.
Det blir nog bättre, för man vet aldrig om det börjar ösa ner mitt när man rider. Det är inte så kul..
Här är en bild från idag ;)
Visst matchade jag bra idag? Haha.

Inte världens bästa bild, men det går ju.
Den är tagen med mammas iPhone.
Jag ser ut som världens största köttbulle eller något i den jackan xD
Men nu ska jag sätta mig framför teven så hörs vi imorgon.
Puss mina söta läsare. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback