Till Wilma

Hej !
Hann inte uppdatera imorse för det blev lite stressigt.
Men har precis ätit, havregrynsgröt (y) Har börjat gilla det helt plötsligt xD
Efter att jag har skrivit här så ska jag bege mig till Wilma. Ska göra läxa och sånt :(
Sjukt tråkigt, men måste såklart göras..
Efter det ska jag hem och rida Delfi, på åkern :) Ska be mamma fota :)
Annars så får ni klara er utan bilder :p
Och imorgon ska vi på ''Kulturjakt'' med skolan. Vi är indelade i olika grupper, och vi ska åka runt i Helsingborg och leta ord, som vi på fredag ska bilda en dikt med. Aja, får se hur det går.
Men nu måste jag cykla, puss! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback