Vila

Hej!
Delfi har fått vila idag. Hann inte med det idag. Jag var ju hos Wilma och gjorde läxa, och vips så blev det kolmörkt ute. Men ska rida imorgon ;)
Men när jag kom hem från Wilma så höll jag mamma sällskap i stallet, sen körde vi till Coop och handlade matsäck till mig tills imorgon. Sen körde vi till ridhuset och tittade på hoppträningar :)
Ja, mycket mer har jag inte gjort idag.
Eller jo, vi hade muntlig redovisning i Engelskan idag ju. Gick väl bra, men när jag hade satt mig ner på min plats igen så höll jag handen upp i luften. Och den skakade, bokstavligt talat. Haha, jag hatar verkligen muntliga redovisningar!!!
Aja, här får ni ''Dagens plagg'' :

Vad tycks?


Nej, nu börjar jag bli sömnig. Ska väl gå och lägga mig. Börjar typ 20 minuter senare imorgon.
Ska vara på skolan 8.20 sen ska vi börja vår ''Kulturjakt'' med att ta bussen in till ''Knutan'' 8.50 :)
Puss & Kram ^^
Här får ni en gammal damp-bild på mig..bara för att :P



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback